VOP

Veřejné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Affinity Dental Care s.r.o., IČO: 22135626, se sídlem Na Palouku 3479/13, Praha 10 – Strašnice, 100 00, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze (dále jen „Poskytovatel“), a pacienty (dále jen „Klient“) při poskytování zubních a dentálně hygienických služeb.

Poskytovatel je zapsán v registru poskytovatelů zdravotních služeb a je oprávněn poskytovat:

• zdravotní služby v oboru stomatologie,

• služby dentální hygieny,

v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.


2. Objednávání a poskytování služeb

2.1 Objednání

Klient se může objednat osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online objednávkového systému. Objednáním termínu vzniká mezi Poskytovatelem a Klientem smluvní vztah o poskytnutí zdravotních či souvisejících služeb.

2.2 Změna nebo zrušení termínu

Klient může svůj termín bezplatně zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin předem.

V případě pozdějšího zrušení nebo neomluvené neúčasti je Poskytovatel oprávněn účtovat storno poplatek ve výši 1 500 Kč.

Tento poplatek je účtován jako náhrada za rezervovaný čas zdravotnického pracovníka.

2.3 Opakované rušení termínů

V případě opakovaného rušení nebo neomluvené absence může být Klientovi dočasně znemožněno objednávání nových termínů nebo může být smluvní vztah ukončen.

3. Ceník a platby

Aktuální ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny v platném ceníku dostupném na webových stránkách a v prostorách kliniky.

Ceny se mohou lišit podle rozsahu a náročnosti výkonu. Všechny výkony nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění. Klient je o ceně výkonu informován před jeho provedením.

Platba je možná hotově nebo QR kódem a provádí se ihned po poskytnutí služby, není-li dohodnuto jinak.

Změna cen vyhrazena. V případě chybně zobrazené ceny na webu platí vždy cena, kterou klientovi poskytne dentální hygienistka.

4. Povinnosti Klienta

Klient je povinen:

• poskytovat pravdivé a úplné informace o svém zdravotním stavu, alergiích, užívaných lécích a předchozí léčbě,

• řídit se pokyny lékaře či dentální hygienistky,

• chovat se ohleduplně k personálu a ostatním klientům,

• dostavit se včas na sjednaný termín.

V případě pozdního příchodu (více než 10 minut) nemusí být ošetření možné provést a může být považováno za neomluvenou absenci.

5. Práva a odpovědnost Poskytovatele

Poskytovatel je povinen poskytovat zdravotní a hygienické služby odborně, v souladu s aktuálními poznatky medicíny a příslušnými právními předpisy.

Poskytovatel nenese odpovědnost za výsledek léčby v případech, kdy:

• Klient nedodržuje doporučení či pokyny odborníka,

• dojde k nepředvídatelné individuální reakci organismu,

• Klient zamlčí podstatné informace o svém zdravotním stavu.

6. Reklamace a stížnosti

Klient má právo vyjádřit nespokojenost se službou. Stížnost lze podat:

• osobně nebo písemně na recepci kliniky,

• e-mailem na adresu info@affident.cz

• nebo přímo u vedoucího lékaře či odpovědné osoby za poskytování zdravotních služeb.

Stížnost bude prošetřena bez zbytečného odkladu a o výsledku bude Klient informován.

V souladu se zákonem č. 372/2011 Sb. může být případně stížnost podána také na krajský úřad hl. m. Prahy.

7. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klientů výhradně za účelem poskytování zdravotních služeb, vedení zdravotnické dokumentace a administrativní komunikace.

Zpracování probíhá v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Podrobnosti o zpracování údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“ dostupném na webu kliniky.

8. Ukončení smluvního vztahu

Poskytovatel je oprávněn ukončit poskytování služeb Klientovi v případech, kdy:

• Klient opakovaně porušuje tyto obchodní podmínky,

• se chová nevhodně nebo agresivně vůči personálu,

• nehradí poskytované služby,

• neposkytuje potřebnou součinnost pro úspěšné ošetření.

O ukončení péče je Klient informován písemně nebo e-mailem.

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách a v prostorách kliniky.

Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoli upravit, přičemž aktuální znění je vždy dostupné online.

Právní vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, a zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.11.2025

© Affinity Dental Care s.r.o., Praha 2025